woensdag 11 juli 2012

Summer outfits


Hi bloggers,
Helaas is het in Nederland niet heel lekker weer, maar als je nog op vakantie gaat is het wel handig om leuke zomerse outfits te bekijken en te dragen. Daarom laten wij een paar leuke outfits zien die we hebben gemaakt op polyvore.com. Ben je benieuwd? kijk snel verder!



Hier komen de zomerse outfits, er zitten er ook bij met een lange broek, die kan je ook hier in Nederland dragen met het weer van nu.




Wat vinden jullie van de outfits? welke vinden jullie het leukst?
Liefs, Eline & Marith

11 opmerkingen:

  1. Wow, ik vind ze allemaal prachtig! Ik hou erg van gekleurde shortjes/lange broeken, en het blousje van de eerste outfit vind ik ook heel leuk, en de tas en sandalen van de tweede outfit vind ik ook prachtig! :p x Lana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuke outfits! Het mag van mij nu wel lekker weer worden. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfits. Ik denk wel dat ik die outfit van het eerste plaatje het liefst zou dragen =P. Echt een leuke stijl <3! Maar sowieso vind ik het allemaal wel leuk =]!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke inspiratie! Mooie blog!

    http://www.mentrend.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfits! ik vind de eerste de leukste! :D vooral die tas! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moooooi! De 2e en 4e vind ik het mooist! Hoop eigenlijk dat het binnenkort toch wel shorts-weer wordt hoor, want dit lijkt niet eens op zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk!
    vooral die eerste outfit!
    X

    BeantwoordenVerwijderen