zaterdag 14 juli 2012

shoplog tilburg



Hi bloggers,
in de vakantie ben ik al een paar keer naar de stad geweest. donderdag was ik in tilburg om nog wat dingetjes voor de vakantie te halen. ik heb wat leuke spulletjes kunnen vinden, ben je benieuwd? kijk snel verder



Ik kocht een kort roze broekje bij de h&m voor maar 10 euro, hij zit heerlijk en vond hem leuk voor erbij voor op vakantie;



Bij de etos kreeg ik 2 gratis nagellakjes erbij, ik koos voor de mintgroene en de roodroze kleur, ze zijn alletwee heel mooi als je ze op doet!



Ook kocht ik voor de vakantie nog een luchtje, deze ruikt fris en blijf je lang ruiken, ook als je in het water bent geweest, dat is voor de vakantie dus wel heel handig, het is Cat deluxe van Naomi Campbell en was 13 euro.



Natuurlijk kan een waterproof mascara niet ontbreken op vakantie, deze is van MaxFactor en heb ik al een keer eerder gehad, hij is echt heel fijn en blijft goed zitten! deze was 15 euro



Ik heb ook nog een cleansing peeling van Venus gekocht, dit merk is te koop bij douglas en ik ben er zelf heel tevreden over! deze was 6.50 euro



Alvast voor na de vakantie kocht ik een agenda, ik hou er zelf altijd van om leuke foto's in m'n agenda te doen en hem zelf leuk te maken. Daarom heb ik deze simpele agenda van de hema gekocht, het voorkantje vond ik ook al heel schattig met de roosjes en vogeltjes, deze was 6.25 euro



Ik vind het leuk om mijn boeken een kleurtje te geven als ik weer naar school moet, daarom kocht ik een metallic goude en roze rol kaftpapier, in deze kleurtjes neem ik dan ook schriften en al die andere dingetjes!



ik ben laatst ook nog gaan winkelen in breda, maar daar komt later nog een shoplog over
wat vonden jullie van mijn aankopen?
liefs, Marith

20 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes! De agenda, het gouden kaftpapier en de lakjes zien er heel leuk uit! Zelf ben ik ook nog op zoek naar een mintgroen lakje. Die waterproof parfum ziet er ook wel handig uit haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geshopt. Gaaf broekje vooral! Is Tilburg een leuke stad om te shoppen? Ben er nog nooit geweest

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt! ja hoor ik woon er vlakbij en kan er altijd wel iets vinden, het is alleen niet zo'n grote stad helaas..

      Verwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes!
    De nagellakjes zien er erg leuk uit!
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankoopjes, dat roze lakje van de etos wou ik ook. Mocht ik er 3 uitkiezen (haha, hoezo lekker gespendeerd bij de etos?) hadden ze geen roze meer. =(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen, de roze short vind ik echt super. Het luchtje van Naomi Campell heb ik pas cadeau gedaan aan iemand, ze was er helemaal blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes heb je gekocht! Ik vind de agenda heel leuk, die ga ik misschien ook maar halen! Doen jullie mee aan mijn winactie? x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nice purchases! love those nailpolish colors, so summerish!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie spulletjes! Wij volgen je!

    xx

    FASHIONIY.NL / winactie en outfitpost online

    BeantwoordenVerwijderen
  9. love the nailspolish and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen