donderdag 26 juli 2012

Revieuw coconut masker


Hi bloggers,
Vandaag is het weer tijd voor een revieuwtje. Aangezien het in nederland nu ook heerlijk weer is, is dit een perfect maskertje om nu te gebruiken! Lees even snel verder.


Het makertje beloofd dit: Het ultratydraterend sheabotermasker ''Kokos'' uit de Purederm Botanische serie is een intensieve vochtinbrengende behandeling met de heerlijke geur van kokos gecombineerd met zeer rijke sheaboter en andere natuurlijke ingrediƫnten (lavendel en bergamot) om het vocht in te sluiten en een droge, ruwe huid te verzachten. Hier zie je de verpakking:


Toen ik de verpakking openmaakte, rook ik meteen een heerlijke kokos geur!



Het aanbrengen ging erg gemakkelijk! Er zat ook meer dan genoeg in de verpakking.


Na 15 tot 20 minuutjes heb ik het masker van mij gezicht verwijderd met lauw water en een washandje. Hier zie je het resultaat:
voor:



Na:



Ik vind het een heel fijn maskertje en door de heerlijke kokosgeur is het echt iets voor deze tijd! M'n gezicht voelde heerlijk zacht en glad. Zeker een aanrader!

Liefs Marith & Eline

7 opmerkingen:

  1. alleen al voor de coco's geur zou ik het kopen, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de masker zelf ook gebruikt, en vond hem erg fijn. De review ziet er leuk uit!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het masker ook (: Nog niet gebruikt, dus ik ben benieuwd.


    x http://maximesieta.nl
    Ik zou het leuk vinden als je mee doet aan mijn winactie('s) ! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog nooit van een cocosnoot masker gehoord, maar hij lijkt me erg fijn!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen