maandag 16 juli 2012

new nailpolish



Hi bloggers,
wat haat ik dit weer in nederland zeg, alleen maar regen, regen, regen.. gelukkig werd ik door m'n zus een beetje opgevrolijkt toen ze terug kwam uit albufeira, ze nam namelijk 2 super mooie nagellakjes voor me mee. zijn jullie benieuwd naar hoe ze eruit zien? kijk snel verder



Het eerste lakje is een beetje paars-blauw achtig van kleur, ze zijn beide van het merk Yes Love, er staat helaas geen naam op. Wel vind ik het potje er super leuk uit zien met de bronsgoude dop;






En dit is het tweede lakje, hij is roze-oranje van kleur. Ook deze is weer van het merk Yes Love, en helaas staat hier ook geen naam op;







zoals je ziet op de 2e foto, zijn de kleurtjes in feller licht ook feller van kleur, dus feller dan dat je ze hier ziet;






Wat vinden jullie van de kleurtjes?
Liefs, Eline en Marith

22 opmerkingen:

  1. zien er super uit :)
    Liefs
    lovemelikealovesong.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van de Yes Love nagellakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtjes! Ik heb alleen nog nooit van dit merk gehoord.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kleurtjes!
    Lief van je zus dat ze die voor je meenam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice One (Y).I just discovered your blog and really like it.You are very inspiring.?
    It is nice to meet you! I will keep watching it in future,

    one more thing,If you have a minute,
    please check out my blog and follow me if you liked it. I'll appreciate it so much! Thanks!

    Blow a Rainbow
    Blow a Rainbow on Facebook
    Blow a Rainbow on Bloglovin
    Blow a Rainbow on Pinterest
    Blow a Rainbow on Lookbook
    Blow a Rainbow on Tumblr

    Mwaks!

    ~priscilla~

    BeantwoordenVerwijderen
  6. thanks for stopping by, happy to follow you back! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke nagellakjes! Ik ben ook in Albufeira geweest maar heb ze niet gezien. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke nagellakjes! vooral die paarse is echt mooi normaal hou ik niet zo van paarse nagellak maar deze is wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurtjes..
    Die paarse vind ik echt super..

    Leuke blog en vooral de achtergrond!
    Check mijn blog en laat een reactie achter..

    BYe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke en vrolijke zomerse kleurtjes! xo

    BeantwoordenVerwijderen