zaterdag 5 mei 2012

Shoplog Breda


Hi bloggers,
Vandaag alvast 1 van de beloofde shoplogs die we nog zouden posten. We laten jullie vandaag zien wat Eline in Breda heeft gekocht. Kijk snel even verder!


Een lichte spijkerbroek van de Zara voor €25,95,-.


Een wit blousje van de Zara voor  €39,95,-.


Een donkerblauw hoog shortje van de Pieces voor  €34,95,- ook zie je op deze foto een wit basic hempje van de H&M voor  €4,95,-.


Een paar bruine en een paar zwarte slippers van de H&M  €4,95,- per paar.



















Een groen jurkje van de H&M voor  €9,95,-.


Een zwart strapless hempje van de H&M voor  €4,95,-.


Dit waren de aankoopjes, wat vinden jullie ervan?
Liefs Marith & Eline

15 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! Vooral dat witte blousje vind ik super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vindt het shortje heel erg leuk staan!

    Groetjes kimberley

    Beautyandbirds@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je leuke dingen gekocht! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankopen! Ik woon dicht bij Breda :) Ookal woon ik in Belgiƫ :D haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I absolutely love your blue dress ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! ik volg je trouwens via bloglovin, volg je me terug? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh die slippers zijn echt superleuk en zitten echt geweldig, alleen jammer dat ze het al snel begeven. Leuke broek ook van de Zara en het hoge donkerblauweshortje vind ik ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het blauwe taille shortje is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind alles echt leuk! Mooie lichte jeans zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke aankopen! Je blauwe shortje is echt geweldig <3 liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk allemaal! Vooral de shorts vind ik gaaf.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen