zondag 20 mei 2012

Outfit post


Hi bloggers,
Aangzien het de afgelopen dagen lekker weer was, maken wij vandaag een artikel over een lente-outift. Lees/kijk snel even verder als je benieuwd bent!

In het vorige artikel zagen jullie dat we heel wat nieuwe spullen hadden gekocht, het leek ons daarom leuk om een aantal van deze dingen te combineren in 1 outfit en deze aan jullie te laten zien. Het topje is van de primark, de broek is van de new look, de schoenen zijn van de primark, de tas is van de primark, de zonnebril komt uit rhodos en de sieraden zijn van verschillende winkels. Hier zie je de outfit:





Wat vinden jullie van de outfit?
Lief Marith & Eline

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit! Vooral het shirtje en de tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Im in love with your top, its so girly and adorable! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tas, goed gecombineerd!



    www.sisterandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind je broek erg mooi!

    New outfit post - Sun is up
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt een heel erg gave ouftit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke outfit, wow je sleehakken zijn mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je top en je tas zijn geweldig!
    Love it
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De broek vind ik echt heel erg leuk! Zelf heb ik ook zo eentje :) Heb je misschien nog wat tips om mijn blog leuker te maken? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke outfit, casual en classy. De top en tas vind ik echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die schutting heb ik ook. haha. ^^
    leuke outfit! :D

    BeantwoordenVerwijderen