donderdag 31 mei 2012

In the summertime



Hi bloggers,
hebben jullie ook al zo veel zin in de zomervakantie? het is bijna zo ver, naar het buitenland, naar het strand, korte broeken, lekkere cocktails en al die andere leuke dingen van de zomer. om alvast lekker weg te dromen hebben wij leuke inspiratiefoto's gezocht, ben je benieuwd? kijk snel verder!



Hier komen de inspiratiefoto's voor de zomer;














Wat vonden jullie van de inspiratie? Wij krijgen helemaal zin in de zomer!
Liefs, Eline & Marith

16 opmerkingen:

  1. leuke foto's en leuke blog zullen we elkaar volgen? xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke inspiratie!
    Heb echt zin in de zomer :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze foto's doen me echt zin hebben in de vakantie!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja fijn! Heb er ook super veel zin in! Ik vind die zonnebril trouwens heeeel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Heb er zo veel zin in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je een award gegeven, kijk daarvoor even op mijn blog! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leeeuke foto's! Vooral de 3e en de 8e met het hoofddoekje vind ik superleuk! x

    BeantwoordenVerwijderen