dinsdag 3 april 2012

Tag: about us


Hi bloggers,
vandaag doen wij iets wat we nog nooit gedaan hebben, namelijk een tag. Dit doen we omdat jullie buiten onze artikels nog niet echt veel over ons weten. Deze tag hebben wij al op vele blogs gezien en hierdoor leer je iemand echt beter kennen. Ben je daarom benieuwd naar de vragen en onze antwoorden? Lees snel verder!

Hier komen de vragen, we hebben ze zonder dat we het van elkaar wisten ingevuld:

1. Heb je een bijnaam?
Marith: Ja veel te veel eigenlijk zoals: mer, majith, maay, mupke, sjaak en zo kan ik nog wel even doorgaan
Eline: Ja, sommige mensen noemen me 'Ellie', Marith en ik noemen elkaar vaak Sjaak (geen idee waar dat vandaan komt).

2. Wat is je favoriete vak op school?
Marith: Echt een favoriet vak heb ik niet, ik vind biologie wel leuk. Wat ik verschrikkelijk vind zijn de vakken als natuurkunde en scheikunde, bah
Eline: Oe goede vraag, om talen geef ik helemaal niks, ik vind biologie een leuk vak, en ik vond techniek altijd erg leuk alleen dat hebben we nu niet meer, ik weet niet zo goed wat mijn favo-vak is maar ik heb gekozen voor het profiel 'N&T (natuur en techniek)' dus deze richting vind ik leuk.

3. Wat is je favoriete drankje?
Marith: Hmm, dan ga ik toch echt voor 'Crystal Clear appel-peer', ik weet niet of jullie die kennen, maar daar kan ik echt glazen van blijven drinken
Eline: Appelsap, ik drink eigelijk alleen maar appelsap (of water).

4. Wat is je favoriete nummer op dit moment?
Marith: Op dit moment is het eerste nummer wat ik altijd op zet 'Butterfly' van Jason Mraz, hij zingt prachtig en ik denk dat Eline ook een liedje van hem heeft uitgekozen haha.
Eline: Aangezien ik fan ben van Jason Mraz is het ook een liedje van hem namelijk 'Jason Mraz - The Freedom Song'


5. Hoe ga je je kinderen noemen later?
Marith: Pfoe, dat weet ik nog niet precies, wel krijgen ze een naam die niet vaak voorkomt, dat vind ik saai
Eline: Oe dat weet ik nog niet!
6. Doe je aan sport?
Marith: Ja, ik zit op fitness en hiphop. Ik heb een lange tijd getennist maar ben sinds kort in plaats daarvan gaan hiphoppen, daar heb ik heel veel plezier in!
Eline: Ja! Ik hockey 3 x in de week en op dit moment 1x scheidsrechtercursus in de week en 2x fitness in de week.
7. Favoriete boek?
Marith: Dat is een lastige, ik lees namelijk niet zo veel haha. Bangkok boy van Carry Slee vond ik wel mooi, dus ik denk dat dat mijn favoriet is
Eline: Eehm, eigelijk lees ik niet zo veel maar het boek 'Razend' van 'Carry Slee' vond ik erg mooi.

8. Favoriete kleur?
Marith: Roze, en dan het liefst licht, al vanaf dat ik heeeel klein was
Eline: Ik denk toch wel rood!

9. Favoriete dier?
Marith: Een konijntje, ik heb er 8 jaar eentje gehad, stampertje, maar die is vorig jaar dood gegaan helaas..
Eline: Deze heb ik niet echt, als huisdier heb ik alleen een vis hij heet 'yotmanwooperbel', maar ik vind hangbuikzwijntjes heel schattig haha.

10. Favoriete parfum?
Marith: Van die ik ooit zelf heb gehad? Reveal van Halle Berry
Eline: J'adore van Dior!



11. Favoriete vakantie?
Marith: Dat is een hele lastige vraag, vorig jaar ben ik naar mexico geweest en het jaar daarvoor naar de dominicaanse republiek met heel m'n familie, dat waren alletwee wel heel bijzondere en fijne vakanties! maar ook ibiza was heel erg leuk!
Eline: Oee ik heb er eigelijk meerdere, ik vond mijn vakantie naar Aruba heel leuk, want mijn vader is hier opgeroeid dus dat vond ik erg leuk om te zien. Maar ook al mijn vakantie's naar griekenland vind ik erg geslaagd, altijd zo'n lekker weer, eten en leuke mensen, ik ben dol op Griekenland.


12. Ben je afgestudeerd op de middelbare school?
Marith: Nee, ik zit nog op school, nu in de 3e
Eline: Ik zit er nog op! In leerjaar 3 nu.

13. Ben je ooit het land uit geweest?
Marith: Ja, elk jaar gaan we in het buitenland op vakantie
Eline: Ja aardig vaak (vakantie).

14. Spreek je een andere taal?
Marith: Ik kan aardig wat vertellen in het engels en in het duits, frans is wat lastiger maar daar kom ik ook nog wel een eindje mee & verder kan ik nog wat woordjes spaans.
Eline: Ik ben niet tweetalig opgevoed, maar ik kan wel engels spreken (nog lang niet perfect) en met mijn Duits kan ik wel wat bestellen en met mijn Frans kan ik me denk ik alleen maar voor stellen je ne comprends pas!

15. Heb je broers of zussen?
Marith: Ja, 1 zus namelijk: Maureen, zij is bijna 18

Eline: Ja 1 broer, die is vandaag 17 geworden.

16. Wat is je favoriete winkel?
Marith: Ik kom eigenlijk bij de H&M en de Primark nooit zonder iets gekocht te hebben naar buiten, dat zijn daarom toch wel mijn favorieten, maar ook kom ik graag in de Zara en Bershka enz.
Eline: Ik denk toch de H&M, maar ik kan me ook altijd erg vermaken in de Primark en dan heb je natuurlijk nog de Pull & Bear, Vero Moda, Zara, Pieces, Only, Vila, New Look etc.
17. Wat is je favoriete restaurant?
Marith: Eigenlijk heb ik niet echt een favoriet restaurant, als wij uiteten gaan, dan kiezen we vaak wat nieuws om uit te proberen. Zelf ga ik vaak naar de 'Anvers' in Tilburg
Eline: De mac haha nee grapje, in Tilburg zit een restaurantje die heet 'Anvers' hier hebben ze heerlijk kipsaté! Maar ook ga ik graag naar een restaurant bij ons in het dorp die heet 'Jansen en Jansen' hier hebben ze heerlijke biefstuk (mijn lievelingseten!).

18. Ga je graag naar school?
Marith: Nee haha, wel is het leuk om m'n vrienden en vriendinnen elke dag te zien natuurlijk
Eline: Soms wel soms niet, als ik een drukke dag heb veel toetsen, dan absoluut niet! Maar ik na ik vind het wel gezellig met iedereen.

19. Favoriete YouTuber?
Marith: Nee, ik kom niet uit deze vraag, ik ben geabonneerd op meerdere mensen en kan echt niet kiezen wie mijn favoriet is..
Eline: Oe dit zou ik niet echt weten maar ik vind Megan Nicole erg goed!

20. Favoriete film?
Marith: Met kerst kijk ik altijd 'Love Actually', die blijft leuk! Ook kijk ik graag naar dansfilms & eigenlijk alle romantische comedies.
Eline: Oke niet lachen, maar het is toch echt 'Monster & Co' ik kan deze film zo vaak kijken!

21. Favoriete TV-show?
Marith: Haha deze is niet moeilijk; GTST. dit is iets wat ik al lang volg en ik blijf het leuk vinden, als ik het een avond heb gemist, kijk ik het ook altijd terug.
Eline: GTST! Ik ben elke avond (als ik kan) te vinden op de bank om 8 uur met rtl 4.
22. PC of MAC?
Marith: Ik zou graag een MAC hebben, maar heb helaas alleen een laptop, een pc dus.
Eline: Pc, gewoon lekker vertrouwd.

23. Welke mobiel heb je?
Marith: De zwarte blackberry bold 9780 maar dan met een wit achterkantje van een vriendin van me haha
Eline: Ik heb een zwarte Blackberry bold 9780


24. Hoe lang ben je?
Marith: 1.68, best een normale lengte dus
Eline: Ik ben nu 1,58 ze zeggen dat ik al uitgegroeid ben maar dit hoop ik natuurlijk niet!

25. Heb je een bijbaantje?
Marith: Ik pas vaak op samen met Eline, en ik ga  binnenkort solliciteren bij de Albert Heijn!
Eline: Ja, ik pas regelmatig op.

26. Welk niveau doe je op school?
Marith: Ik zit op VWO
Eline: Ik doe atheneum.

27. Spaar je voor iets?
Marith: Nee, ik ben heeeeel slecht in sparen, ik geef alles uit haha.
Eline: Nee, ik geef het graag uit!

28. Wie is je beste vriendin?
Marith: Daar hoef ik geen seconde over na te denken: Eline, al 11 jaar!
Eline: Sowieso Marith! We zijn nu al bijna 11 jaar beste vriendinnen, en we hebben al veel meegemaakt ik zou echt niet weten wat ik zonder haar zou moeten.


29. Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
Marith: Ik ga graag winkelen, ga graag naar feesten, doe graag leuke dingen met vrienden en natuurlijk bloggen!
Eline: Shoppen, chillen, sporten, feesten, bloggen en GEEN HUISWERK MAKEN.

30. Wat wil je later worden?
Marith: Ik heb echt geen idee, misschien iets in de gezondheidszorg, en anders iets economisch
Eline: Ik weet het nog niet echt, maar waarschijnlijk wel de technische richting op 'Industriël vormgever' lijkt me erg leuk, maar 'Binnenhuisarchitect' lijkt me ook al erg lang een leuk beroep


Dit waren onze antwoorden, iedereen die deze tag nog niet heeft gedaan en hem ook graag wil doen mag hem natuurlijk ook doen! Hopelijk kennen jullie ons nu iets beter.
Liefs Eline en Marith

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen, zo komen jullie een beetje beter te leren kennen! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tag is echt leuk, leuk om zo opeens meer over iemand te weten! :)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen en wat hebben jullie al snel volgers zeg! Jullie blogge pas
    3 tot 4 maandjes toch? en nu al zoveel reacties (op vorige berichten)echt super.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah super leuk om meer over jullie te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag! leuk om te lezen ook ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk om te lezen van jullie :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een leuke tag!
    mag je hem ook in je eentje doen op je blog?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag, veel kwam overeen met mij.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen