maandag 2 april 2012

Sample Youth Code Luminizer


Hi bloggers,
Vandaag een artikeltje over de sample: 'Youth Code Luminizer' van 'L'oréal Paris' die wij binnen hebben gekregen. Wij hebben deze uitgetest en willen het resultaat graag met jullie delen, zodat jullie hem ook kunnen aanvragen! lees snel verder voor de review!

Je kan de sample hier gratis aanvragen: http://www.facebook.com/lorealparisnl?sk=app_269303569809554 . Het pakketje ziet er zo uit:


Toen ik het opende zag ik dit, een papieren verpakking met een klein testertje erin:


Zoals je ziet, zit er ook nog een kortings bon bij van 5 euro op alle producten uit het Youth Code assortiment.Ze beloven je dit:'Youth Code Luminizer is in staat de aanmaak van gezichtspigmentatie te vertragen en bestaande pigmentvlekken te vervagen. Hierdoor wordt de huis egaler en gaat het weer stralen! Deze super-de-luxe textuur wordt direct door de huid opgenomen, waardoor de huid meteen zeer verfrissend aanvoelt.' Maar dit wilde ik natuurlijk eerst zelf even testen. Zie hier het resultaat:


- Ik vind het een goed resultaat, mijn huid voelt inderdaad fris en glad aan, echt een aanrader dus!

Lijkt jullie het een fijn product? Gaan jullie de sample aanvragen?
Liefs, Marith & Eline

8 opmerkingen:

  1. Klinkt fijn zeg!
    Ik houd het alleen wel even bij mijn Maria Galland producten :)
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook aangevraagd, had eerlijk gezegd een grote sample verwacht. Maar die 5,- korting, is natuurlijk geweldig!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Heb hem ook angevraagd. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb hem ook aangevraagd maar nog niet binnen. je zegt alleen dat het resultaat is dat je huid fris en glad aanvoelt, maar het belooft allerlei andere dingen te doen. Kun je hier ook iets over zeggen?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het belooft ook de aanmaak van gezichtspigmentatie te vertragen en bestaande pigmentvlekken te vervagen. Hierdoor wordt de huis egaler en gaat het weer stralen. Op de foto's is wel te zien dat de wat donkerdere vlekjes op mijn huid vervaagd zijn, of het de aanmaak vertraagd weet ik nog niet, daar moet ik nog wat dagen voor wachten. Je huid wordt er dus zeker ook egaler van!
      xxx

      Verwijderen