zondag 15 april 2012

Sample nivea all-in-1

Hi bloggers,
Wij hadden weer een gratis sampletje aangevraagd, daarom schrijven we daar vandaag een artikeltje over. Deze keer hadden we een sample aangevraagd van nivea, namelijk een all-in-one maskertje. Als je hem ook wilt aanvragen kan je dat op de facebookpagina van nivea doen. Lees snel even verder voor de review!


Zo ziet het sampeltje eruit:


Het maskertje is 5 dingen in 1, namelijk: Zuiverend, een milde peeling, een matterend masker, anti-bacterieel en anti-irritatieHet maskertje kon heel gemakkelijk worden aangebracht, als je het makertje aanbrengt voel je dat er ook scrubbolletjes in zitten.




Na ongeveer 3-5 minuten heb ik het maskertje met lauw-warm water afgespoeld.



















En dit is het resultaat:
Voor


Na


Ik moet zeggen dat het een heel fijn makser is! Mijn huid voelde heerlijk glad aan, schoon en heel verzorgd, dus het is zeker een aanrader!
Lijkt het jullie een fijn masker?
Liefs Marith & Eline

13 opmerkingen:

  1. Lijkt mij ook een erg fijn masker!
    Denk dat ik de samples ook maar aan ga
    vragen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maskertje is altijd lekker ontspannend! Klinkt goed dit masker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me echt heeel lekker!

    Xxx Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de samples ook! Ben er wel tevreden mee. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem in de full size, en ik gebruik hem, als het kan, elke avond. JE krijgt er echt zo'n heerlijke zachte huid van! goede review, en leuke foto's! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hem zelf ook, super fijn! Mooie foto's.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks sweetie, wish you a lovely week!:X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. i love that cream!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er inderdaad wel relaxed uit! Ga hem ook maar eens aanvragen. Thanks voor de tip!

    Liefs!

    xoxo
    www.fashionmoodboard.com

    BeantwoordenVerwijderen