dinsdag 24 april 2012

Sample dove


Hi bloggers,
Zoals jullie al konden lezen, maken we vandaag weer een artikeltje over een sample. Deze keer over een sample van een bodylotion van dove. Als je hem ook gratis aan wilt vragen kan dat op de facebook pagina van dove: https://www.facebook.com/dove/app_152639098096239 . Lees snel even verder voor de review.


Het zag er heel leuk uit toen ik het pakketje in de brievenbus zag liggen, ook goed beschermd.


Toen ik het pakketje openmaakte zag ik de bodylotion en een leuk kaartje.


Het product beloofd je huid te voeden, maar dit wilden we natuurlijk even testen. Meteen toen ik het op m'n lichaam (hand) aanbracht kwam er al een heerlijke friszoete geur vrij. Naderhand voelde mijn hand erg verzord en zacht aan. Zeker een aanrader dus!


Wat vonden jullie ervan? Lijkt het jullie een fijn product?
Liefs Marith & Eline,

7 opmerkingen: