donderdag 19 april 2012

Outfit today


Hi bloggers,
Vandaag een artikeltje over de outfit die ik vandaag aan had. Ik had een rood blousje aan, willen jullie zien hoe gecombineerd? Lees dan snel verder!


* Het bousje is van de bonelle (dit is een zaakje bij ons het in dorp waar ze o.a. merken als vero moda en pieces verkopen.) en het was €25,-
* De broek is van de primark, deze heb ik daar gekocht voor €11,-.
* De ketting is van de claires, deze was €9,-.
* Het horloge is van de new look, deze was €9,-.
* De armbanden zijn van verschillende winkels.
* De schoenen jullie inmiddels wel bekend, die zijn van een speciaal zaakje voor kleine maatjes.


Wat vinden jullie van de outfit?
Liefs Marith & Eline,

13 opmerkingen:

  1. Super leuke outfit! Vooral de blouse en ketting vind ik leuk :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een gave outfit! Like itt. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Ben dol op je schoenen en ketting haha. <3___<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De blouse is mooi!! Leuke outfit ook!
    Ik volg jullie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, mooi blousje! Staat je goed! Waarvan is het?
    Leuke blog heb je!

    XOXO, Lot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!! Mooie kleur heeft die blouse zeg!

    BeantwoordenVerwijderen