dinsdag 17 april 2012

Nivea vs Etos


Hi bloggers,
Jullie gebruiken het waarschijnlijk allemaal: dagcrème. Daarom vandaag een artikeltje hierover. Wij hebben vandaag 2 verschillende dagcrèmes met elkaar vergeleken en hierover een artikeltje geschreven. Lees snel verder!


We hebben de hydraterende dagcrème voor een normale & gemengde huid, van de etos gebruikt en de hydraterende dagcrème ook voor een normale & gemengde huid, van nivea gebruikt. We beginnen met die van de etos.

Ik vind de glazen verpakking er wel netjes uitzien, alleen verder ziet het er wel een beetje saai uit.


Toen ik de crème aanbracht kwam er een heerlijk frisse geur vrij, ook kon het heel fijn worden aangebracht en het trok lekker snel in. Mijn huid voelde na het aanbrengen van de crème schoon en fris aan. Zie hier het resultaat:



Nu de dagcrèma van nivea. Ook hier vind ik de verpakking niet zo heel aantrekkelijk, in vind hem een beetje saai.


Ook hier kwam een heerlijke frisse geur vrij toen ik de crème aanbracht. Ik moet wel zeggen dat deze crème iets meer aan de vette kant is vergeleken met die van de etos. Maar ook deze créme kon gemakkelijk worden aangebracht en trok lekker snel in. Ik merte wel dat mijn huid met het begin wat roder werd, maar dat trok gelukkig wel snel weg.


Conclusies Etos:
Verpakking beetje saai -
Lekkere geur +
Makkelijk aanbrengen +
Trekt snel in +
Mijn huid voelt fris en schoon +

Conclusies Nivea:
Verpakking beetje saai -
Lekkere geur +
Makkelijk aanbrengen +
Trekt snel in +
Beetje aan de vette kant -
Mijn huid werd met het begin rood -

Hoe lijken jullie de dagcrèmes? Welke dagcrème gebruiken jullie?
Liefs Marith & Eline,

11 opmerkingen:

  1. Geen grote fan van Nivea (ben heel zinnig als het op dagcreme's aankomt) zou ik voor die van de Etos gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me wel fijn! Ik gebruik eigenlijk geen dagcreme...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt me ook zeker fijn
    en ben zeker geen fan van nivea. hou er gewoon nie van dus zou voor de eerste kiezen!

    new outfit post - Leopard jeans
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die van de etos lijkt me fijn , ik gebruik nu dag en nacht creme van de aktion ik weet zo het merk niet uit mijn hoofd maar die zijn ook zeker fijn.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n vergelijking, ik zocht nog een nieuwe nieuwe dagcreme dus erg handig artikel. Kunnen jullie nog even reageren op mijn maitje?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk gedaan!
    www.smnth-s.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke vergelijking :)
    ik kan niet bij de etos kopen dus voor mij zou het makkelijk zijn hihi.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. thank you for your sweet comment on my blog! you blog is so interesting! good work!i adore all your pictures!what about follow each other if you like? i hope you will come back! i send you a big kiss!
    miriam stella

    is fashion my Passion? the MiriamStella's Blog
    MY FACEBOOK FAN PAGE CLICK HERE

    BeantwoordenVerwijderen