woensdag 18 april 2012

New nailpolish


Hi bloggers,
ik heb afgelopen zaterdag voor m'n vriendinnen mijn verjaardag gevierd. ik heb toen best veel nagellakjes gekregen, en die willen wij daarom aan jullie laten zien. Er zitten verschillende topcoats bij, en ook wat kleurtjes. Ben je benieuwd hoe ze eriut zien? lees en kijk snel verder.


Ik begin met de topcoats. Als eerste eentje van de hema, deze heeft geen naam. Hierin zitten kleine glittertjes, alleen lijkt het zonder nagellak eronder wel heel erg dat je nagels er geel van worden, wel een lakje onder doen dus!:


Dan heb ik ook nog een topcoat van Catrice gehad, uit de million styles collectie,deze heet: 'Return Of Space Cowboys' en moet natuurlijk ook over een ander lakje maar hier heb ik hem zo op mijn nagels gedaan:


Nu de glitterlakjes van Essence, deze kan je los op doen maar over een andere kleur nagellak komen ze net iets mooier uit vind ik, hier zie je de blauwe, deze heet: 'Blue Addicted'.:


Ook heb ik een beetje een bordeauxroodachtige kleur gehad, hierin zitten ook glittertjes, deze heet: 'Time For Romance'. Hierbij geldt hetzelfde als bij de blauwe, je kan hem zo dragen maar over een ander lakje is hij waarschijnlijk wel mooier:


Dan de lakjes uit de Essence 'fruity' collectie. Ik heb er hieruit 2 gehad, een lichtroze kleur met kleine glitters erin en een peachkleurtje. Ik laat eerst de roze zien, deze heeft geen naam:


Dan de tweede van de 'fruity' collectie. Dit is wat ik al zei een peachkleurtje en heeft ook geen naam. Hier zie je hoe hij eruit ziet:


Ook heb ik nog een ander rood-roze kleurtje gehad van Essence, deze heet: 'Glamorous Life' en deze vind ik zelf ook erg mooi:



En dan als laatste een geel-oranje kleurtje. Dit lakje is eigenlijk bedoeld voor op je teennagels, maar voor op mijn nagels in de zomer vind ik het veel leuker, deze heet: 'Sunshine 4ever', en ziet er zo uit:



Wat vinden jullie van de nieuwe nagellakjes?
Liefs, Eline & Marith

14 opmerkingen:

  1. Die gele is vet! Maar die fruity lijken me ook heel leuk! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tweede kleur is echt mooi! Ik zou hem inderdaad ook over een ander lakje doen!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die fruity lakjes hebben wel namen hoor :-) Leuke lakjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb op heel het potje gekeken maar ik zie ze niet staan?

      Verwijderen
  4. Lekker vrolijk zeg!
    Ik heb blue addicted van essence een paar dagen
    geleden ook maar mee genomen, ikzelf vind ze inderdaad ook mooier
    over een lakje heen. Erg leuk.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, de topcoats zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, hele leuke kleurtjes! Ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Die fruity's hebben ze hier bij Kruidvat niet :(

    BeantwoordenVerwijderen