maandag 23 april 2012

Moustache nailart



Hi bloggers,
vandaag hebben we een leuke nailart gemaakt voor jullie. de inspiratie hiervoor heb ik van een foto van carnaval waar wij een snor op onze vinger hadden getekend en die voor ons gezicht hielden. daarna zag ik hiervan ook een filmpje op youtube, ben je benieuwd naar onze nagels? kijk snel verder.



Hiervoor heb je niet veel nodig, alleen:
- een basecoat
- een zwarte nagellak
- een nagellak in een kleurtje naar keuze, ik heb lichtroze/wit gekozen
- een dottingtool (ik heb hem zelf gemaakt door een speld in het gummetje van een potlood te steken)
- een topcoat




Begin met het lakken van je nagels met een basecoat, ik heb er eentje van de hema gebruikt:




Lak daarna je nagels in een kleurtje die je zelf wilt. ik heb voor lichtroze/wit gekozen omdat het basic is en het te combineren is met veel verschillende kleurtjes:




Dan maak je met de dottingtool 2 stippen naast elkaar, die elkaar voor een klein deel raken, dit is het begin van de snor:




Maak daarna met een kleinere dottingtool stipjes op ongeveer dezelfde hoogte als de andere 2 grote stippen. Dit is de buitenkant van de snor:




Trek nu lijntjes vanuit de bovenkant en onderkant van de grote stippen naar de kleine stipjes en kleur de snor daarna in. Dan zijn je moustaches al klaar en krijg je dit als resultaat:




Dit is de foto van mijn inspiratie, dit was met carnaval:






Wat vinden jullie van deze nailart?
Liefs, Eline & Marith

13 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt heeeel leuk en grappig hihi :)
    Cute gedaan!
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vet gedaan! die staat hoog op mijn lijstje om te maken haha! (:
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg!
    Dat ga ik ook eens proberen.
    Leuke blog trouwens!
    Neem eens een kijkje op mijn blog?

    LadyShannen.blogspot.com

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw heel erg leuk!
    Ik ga het eens proberenxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wat leuk! ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar die van mij faalden haha! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan, ik wil dit al heel lang proberen, maar ik heb daar geen talenten voor geloof ik. Deze week nog maar eens een poging doen ;)

    Trouwens, ik houd een give away op mijn blog, je kunt nog steeds meedoen. Als je al meedoet: wat leuk! Als je nog niet meedoet: breng daar verandering in ;) » http://letsdothepenguin.blogspot.com/2012/04/bron-het-is-de-bedoeling-dat-je-ooit.html#comment-form ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk, ik hou echt van le moustache haha!
    kijk maar op mijn blog, heb laatst ook zoiets gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen