vrijdag 13 april 2012

Fishtail braid


Hi bloggers,
vandaag wilden wij graag de bekende 'vissengraatvlecht' proberen. marith's zus van leatherandstyle.blogspot.com wilde graag dat we het bij haar uit probeerde. wij vinden deze vlecht heel erg mooi, we hebben daarom ook 2 verschillende soorten uitgeprobeerd. ben je benieuwd of ze gelukt zijn? lees en kijk dan snel verder!



De normale vissengraatvlecht kennen jullie allemaal wel. Op de volgende foto's zie je die van ons, de foto's spreken voor zich, en snap je hem nog niet helemaal? Klik dan hier voor het filmpje.








Dan hebben we ook nog een soort schuine vissengraatvlecht. We waren begonnen volgens een ander filmpje maar hebben hem doorgevlochten in plaats van een staart gemaakt. Hiervan hebben we geen tutorial maar wel wat foto's, voor het filmpje van het begin van de schuine vissengraat, klik hier.








Hoe vinden jullie ze geworden?
Liefs, Eline & Marith

25 opmerkingen:

  1. Wauw mooi zeg, ik ben niet echt handig met haar enzo haha.
    Ik wou dat ik het kon, dus maar gelijk even de filmpjes kijken.
    En wat een mooie foto's, zeker met de nieuwe camera!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel erg mooi, erg mooi haar heeft ze ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great blog! I would like to invite you to me :) Let's follow each other =]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw echt super mooi echt heel leuk gedaan !!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nice post :)
    and beautiful blog!
    take a look at my page if you want ;)
    laura ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi, ik wou dat ik dat kon :D
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het erg mooi, als ik dan eens bij mezelf kon doen... zou super zijn, maar zo handig ben ik niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan zeg! X

    PS: Join my give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk <3
    www.smnth-s.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, wat een leuke foto's!
    het resultaat is echt prachtig :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cool en heel mooi gemaakt =D! Leuke post <3!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ah hihi, wel ene leuke meid op die foto's! haha no grapje, maar was er blij meer heur chickies!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk!
    Ik maak er ook altijd ;)

    http://searchingtheothersideoflife.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er erg mooi uit! :D
    Ik heb het al heel vaak geprobeerd maar heb de geduld er gewoon niet voor :$
    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtige haarkleur en haar heeft ze. De vlecht is erg mooi geworden.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gelukt! ik volg je, volg je terug? http://fashionskillsforyou.blogspot.com/ liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. love the fishtail braid!
    its one of my go to styles when im short on time!
    following you now!
    would love for you to check out my blog!
    <3
    nailvarnishvixen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen