woensdag 11 april 2012

Birthday presents


Hi bloggers,
Gisteren was ik jarig zoals jullie al konden lezen! Ik heb een gezellig dagje met m'n vriendinnetjes gehad en we zijn s'avonds nog uiteten geweest. Ook zaterdag komen er nog wat vriendinnen om m'n verjaardag te vieren. Ik wil jullie graag mijn cadeautjes laten zien die ik van m'n ouders & zus heb gehad, zijn jullie benieuwd? lees en kijk dan snel verder!


Eerst laat ik jullie de beautyproducten zien die ik gehad heb, als eerste een mascara van MaxFactor, deze heb je al voorbij zien komen bij onze 'favorieten':


Ook kreeg ik een nagellakje van essence, deze is voor sterkere nagels, en deze wilde ik omdat ik nogal vaak last heb van dubbele nagels, hopelijk gaat dit een beetje werken!:


Dan kreeg ik nog een nagelvijl met 4 stappen, waarmee ik mijn nagels gladder en glanzender kan maken. Ook hiermee kan ik mijn nagels beter verzorgen en voorkom ik dubbele nagels.:


Toen kreeg ik een tasje van sabon, en ik was meteen super blij. Ik kan rond blijven lopen in die winkel en lekker ruiken aan allerlei zeepjes  en bodyscrubs. Ik heb een bodylotion, bodyscrub en zeepje gehad. Het zeepje weet ik nog niet waar die naar ruikt maar de lotion & scrub naar; Patchouli Lavender Vanilla:




Nu laat ik jullie mijn andere cadeautjes zien, met als eerste sandaaltjes van de H&M in de lichtroze kleur:



Van mijn zus heb ik een super leuk jurkje van de Zara gekregen. Hij heeft een donkerblauwe kleur en is strapless:



Als extra cadeautje kreeg ik ook nog een onderbroek van de hema, hij heeft een schattig printje en kleurtje en rondom zit een randje kant:



Ook heb ik nog wat accesoires gehad, een gouden armbandje uit de winkel van mijn nicht & zilveren oorbellen uit een onbekend winkeltje:



Mijn zus en ik wilden ook beide graag de eerste nederlandse Vogue, daarom heeft mama die ook eentje gekocht en aan mij gegeven zodat we hem samen kunnen lezen:


En als laatste m'n hoofdcadeau, deze wilde ik al zo lang eentje! Al deze foto's zijn er mee gemaakt, het is een spiegelreflex camera van Canon! de EOS 600D, voor de mensen die benieuwd zijn, ik ben er echt heel blij mee en zit er al heel de dag foto's mee te maken!:



Wat vinden jullie van m'n cadeautjes?
Liefs, Marith (en Eline)

15 opmerkingen:

  1. superleuke cadeaus en kaartjes heb je gekregen ! Gefeliciteerd nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je een camera hebt gekregen zeg. Je hebt erg leuke cadeaus gekregen, het jurkje van de Zara is erg leuk.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd!
    Leuke cadeautjes heb je gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw gefeliciteerd nog!
    oeee die spiegelreflex! jaloers
    mooie foto's maakt die!x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve zus heb je toch, die je zomaar dat jurkje van de zara geeft! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk je hebt leuke cadotjes gekregen. Nog gefeliciteerd hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je foto's zijn inderdaad mooi en leuke cadeautjes! ben benieuwd naar wat je nog meer allemaal gaat fotograferen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd! Leuke cadeau's allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah wauw, leuk!
    Nog gefeliciteerd (;
    veel plezier met je camera!
    http://enjoylifestylewithlove.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een te late gelukkige verjaardag, sorry meid, ik was op reis!
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen