donderdag 22 maart 2012

Toenails


Hi bloggers,
Omdat het weer heerlijk weer is, tijd voor open schoenen en dus ook weer tijd voor het lakken van je teennagels! Daarom hebben wij vandaag een artikeltje over hoe wij ze hebben gelakt, wil je weten hoe? Lees snel verder!

Dit is nummer 1:
Hiervoor heb ik een bruin glimmend lakje gebruikt van catrice deze heet: 'Browno Mars' en het is nummer 860. En ik heb er nog een topcoat over gedaan.


Zie hier het resultaat:



Nummer 2 is een iets opvallendere kleur, de rode kleur van Catrice 'Bloody Mary To Go', nummer 060. Ook zit hier weer een topcoat overheen, deze is van Essence.


en dit is bij deze kleur het resultaat:


Wat vinden jullie van de kleurtjes en onze sleehakken? Welke kleurtjes dragen jullie het liefst?
Liefs, Eline & Marith


10 opmerkingen:

  1. dat laatste kleurtje is heel leuk! ik heb hem ook. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke schoenen!
    Heel leuk artikel ook :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik draag het liefst rood of roze op mijn nageltjes, anders nude kleurtjes :)
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh ik moet ook echt weer eens mn teennagels gaan doen nu het lente wordt!
    X Lucy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleurtjes & vind vooral de zwarte schoenen supermooi voor de zomer! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaahhh leuke schoentjes! zoiets ben ik ook naar op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow die sleehakken zijn prachtig! Ik vind de rode nagellak het leukst, draag ik zelf ook altijd op mijn teennagels (of heel soms gouden nagellak)! :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hola guapísima, vaya estilo!!! acabamos de aterrizar en tu blog y nos encanta ¿te apetece que nos sigamos? Así, podremos comentar muchisimas opiniones sobre este mundo que tanto nos apasiona.
    Bruna presenta su nueva colección de collares y pulseras ¿te lo vas a perder?
    http://tiendabruna.blogspot.com
    www.tiendabruna.com

    BeantwoordenVerwijderen