zondag 25 maart 2012

Strawberry nails


Hi bloggers,
Omdat het vandaag weer een hele mooie dag is, heb ik wat vrolijks met mijn nagels gedaan daarom vandaag een artikeltje over 'strawberry nails'. Wil je weten hoe ik ze gemaakt heb? Lees snel verder!


Even de benodigdheden:
* rode nagellak, deze is van de hema
* groene nagellak, deze is van catrice en heet 'Run Forest Run!'
* witte nagellak, deze is van essence
* satéprikkers


Beginnen maar!
Eerst heb ik m'n nagels helemaal rood gelakt.


Nu heb ik met de groene nagellak en een satéprikker aan de onderkant van mijn nagels steeds een soort kroontje gemaakt dit zijn de 'blaadjes'.


En nu heb ik met witte nagellak en een satéprikker allemaal stipjes gemaakt. Hier zie je het resultaat:


Hoe vinden jullie ze geworden?
Liefs Marith & Eline,

14 opmerkingen:

  1. ze zijn echt supercute! goed gelukt ook! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onwijs mooi gemaakt! Die ga ik ook eens maken! Bedankt voor de vrolijke tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn echt schattig! Ik had ze laatst ook, echt zo lekker zomers! Liefs, Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo cute!
    en superleuk voor de lente.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk!
    Deze moet ik ook maar eens gaan proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh deze nagels zijn echt super ! Moet ik zeker eens uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig! En wat knap dat je dat zo precies kunt. Ik ben echt een kluns met nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bedankt voor de reactie op mijn blog! erg leuk!
    Strawberry nails, wat een idee! Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen