donderdag 29 maart 2012

Sample Paula's Choice

Hi bloggers,
Laatst hadden we weer een pakketje binnengekregen, deze keer een sample van een maskertje. Het maskertje is van 'Paula's Choice' en heet 'skin balancing carbon mask'. Lees snel verder als je wilt weten wat we er van vonden!

Zoals je ziet zit het maskertje in een tube, zelf vind ik dit fijner dan in een verpakking, omdat je hem zo nog een keer kan gebruiken. Helaas is de actie verlopen en kan je de sample niet meer gratis aanvragen.


Eerst heb ik mijn gezicht gereinigd en heb er voor gezorgd dat al mijn make-up er helemaal af was. Daarna begon ik met het aanbrengen van het maskertje. Het heeft een donkere kleur. De geur is niet heel duidelijk niet zo heel lekker maar ook niet vies.

Na ongeveer een kwartiertje heb ik het masker met warm water van mijn gerzicht verwijderd. Dit ging heel gemakkelijk.

Conclusies positief:
* Mijn gezicht voelt heel zacht en glad aan.
* Onzuiverheden zijn weg.
* Het ziet er verzorgd uit.
* Ik voel me weer fris en fruitig!

Conclusie negatief:
* De geur is niet zo heel lekker.
Lijkt jullie het een fijn makertje?
Liefs Marith & Eline,

3 opmerkingen: