maandag 12 maart 2012

Sample Dove


























Hi bloggers,
Vandaag was het weer zo ver, er lag weer een pakketje in de brievenbus. Deze keer was het een pakketje van dove. Deze sample hebben we gratis aangevraagd, dat kan je hier doen:  http://www.facebook.com/dove?sk=app_125751227452592. Ben je benieuwd wat er precies in het pakketje zat? Lees dan snel verder!

Toen ik het pakketje open maakte zag ik dit:

Er zat een foldertje in een sample van de 'Dove Nourishing Oil Care Shampoo'. De shampoo is goed voor droog, dof en pluizig haar. Maar dit wil ik natuurlijk wel even testen.


Hier zie je het resultaat als m'n haar nog nat is.

En hier als droog is:


Zoals je ziet heb ik inderdaad geen last van pluis haar ook vind ik de shampoo een hele lekker frisse geur hebben en voelt mijn haar zacht aan. Ik heb na de shampoo geen conditioner gebruikt omdat ik de shampoo dan beter kon beoordelen, maar ik denk dat je die wel moet gebruiken want anders kan je nogal last hebben van wat klitten in je haar.
Lijkt het jullie een fijn product? Hebben jullie de sample al?

Liefs Marith & Eline,

20 opmerkingen:

  1. Je haar ziet er mooi uit na het wassen zeg


    XOXO
    http://blondefashiontale.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een super fijn product!
    x.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe vraag je hem precies aan via de fb pagina? :)
    zou hem graag ook willen!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je moet even op deze link klikken: http://www.facebook.com/dove?sk=app_125751227452592 dan je gegevens invullen, en dan ligt die zo snel mogelijk in de brievebus!
      liefs

      Verwijderen
  4. ziet er leuk uit!
    ik ga je zeker volgen, hihi
    liefs, denice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed geschreven! Ik heb krullend haar dus denk niet dat het bij gaat werken helaas haha!

    En thanks voor je comment! ♥

    Liefs http://rimocean.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hem ook aangevraagd om hem eens te proberen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dove is sowieso lekker :) Gebruik dat spul al jaren in iedere vorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat super leuk deze revieuw!
    ruikt ook altijd zo lekker
    new outfit post - love me pastel love me sweet
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Lijkt me heel goed, ik heb best pluizig haar;)
    Dankjewel voor jullie comment! Volgen jullie terug?
    Liefs, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er mooi uit! Nog niet geprobeerd, ben wel erg benieuwd!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je de link met ons deelt. Lijkt me erg fijn, ik ga hem ook aanvragen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amazing blog!

    pannazadziorna.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen