woensdag 7 maart 2012

Review volume million lashes mascara


Hi bloggers,
Omdat wij gevraagd werden een review te maken van de 'volume million lashes' mascara van 'L'oréal Paris' kunnen jullie daar vandaag een artikeltje over lezen. Willen jullie weten wat wij van de volume million lashes mascara vinden? Lees dan snel verder!


Ik weet niet meer precies waar ik deze mascara heb gekocht, maar je kan hem bijna overal wel kopen! De prijs is €16,99,-. Voor alleen de verpakking zou ik hem al bijna kopen. Deze mascara is ook in waterproof verkrijgbaar. Ik heb ze zelf allebei.


Nu gaan we verder met 'het borsteltje'. Het borsteltje heeft een bijzondere vorm, met veel kleine haartjes en een afgeronde top. Als je hem uit het flesje haalt, haal je hem langs de 'Excess Wiper', dit is een systeempje dat zorgt dat er geen klontjes op de haartjes komen, super handig!


Het aanbrengen gaat erg soepel. Iedere wimper wordt voorzien van een laagjes mascara. Hierdoor lijkt het dat je opeens meer wimperharen hebt.



Wij vinden het allebei een hele fijne mascara, het is ook zeker een aanrader!
Lijkt jullie het een fijne mascara? Hebben jullie deze mascara zelf?

Liefs Marith & Eline

19 opmerkingen:

  1. Hij ziet er mooi uit op je wimpers! Meestal houd ik wel van dikke borstels maar deze ziet er aardig fijn uit! Misschien dat ik hem toch eens ga kopen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er mooi uit zeg :)
    Zelf heb ik net The Giant gekocht van Catrice en ben daar ook zeer blij mee!
    Liefs, Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nu heel erg benieuwd naar deze mascara! Als mijn mascara op is, waag ik denk een gokje met deze mascara (: Al moet ik zeggen dat ik op het moment een mascara van de Etos gebruik en die is echt zo ongelofelijk fijn! Dus misschien is het verspilde geld voor zo'n dure mascara.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben erg benieuwd, mijn vriendin heeft de zwarte en ze is er heel blij mee, en jullie dus ook! Misschien dat ik hem toch maar ga halen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem ook wel eens gebruikt maar helaas vond ik het borsteltje niet fijn! Maar ieder z'n eigen smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er mooi uit! Hij lijkt me ook erg fijn. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik hem ook vaak, superfijn!
    X Lucy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is mijn favoriete mascara allertijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great style and very beautiful blog! Congrats on your lovely work!
    Perhaps you'd like to follow each other?
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik gebruik deze mascara ook, en ben er erg tevreden over!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb deze mascara ook, echt een super ding.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great product and very inspiring post!
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very inspiring post! :X

    http://www.fashionspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik gebruik hem ook hij is superfijn

    XOXO

    http://blondefashiontale.com

    BeantwoordenVerwijderen