dinsdag 20 maart 2012

Review Sabon


Hi bloggers,
Wij hebben vandaag genoten van het heerlijke weer met natuurlijk: IJS! Aangezien we geen leerwerk hebben voor morgen hadden we weer tijd voor een review. We hebben van de 'Body Scrub Musk' en van de 'Handcrème Lavender Apple' van Sabon een review gemaakt. Willen jullie weten wat we er van vonden? Lees snel verder!


Als eerste 'de Body Scrub Musk' van Sabon:
Ik vind de verpakking er leuk en netjes uit zien, ook zit er een handig schepje bij.


Als je de deksel eraf haalt zie dat er een olielaagje boven de scrub zit, maar als je een beetje roert met het schepje komen de scrubdeeltjes al naar boven.


Hierna heb ik een beetje scrub aangebracht, uitgewreven en daarna afgespoeld.


Het is een heel goed resultaat! Mijn handen zijn heel zacht en ruiken lekker.



Ook hebben we de handcrème van Sabon in huis met de geur: 'Lavender Apple'. Dit is de tube, ik vind hem niet zo spectaculair. Als je hem in de la hebt liggen zou het net zo goed een tubetje met verf kunnen zijn.


Gelukkig betekent de inhoud van het tubetje wel heel veel goeds! Wanneer je een klein beetje op je huid aanbrengt is het al genoeg, zo kan je er dus lang mee doen! (op de foto hieronder heb ik eigenlijk al iets te veel gepakt.) Het heeft een witte kleur en ruikt echt heerlijk fris! normaal gesproken houd ik niet zo van een lavendel geurtje, maar hierin is de appelgeur toch wel overheersend. Ook is het geweldig dat de geur super lang blijft hangen!


Wanneer je de handcrème gaat uitsmeren over je handen merk je dat hij heel verzorgend is. Hij is namelijk niet te vet en trekt precies na een goede tijd je huid in. Ook merk je dat je handen naderhand heerlijk zacht aanvoelen, top producten dus!


Wat vinden jullie van sabon? hebben jullie er producten van?
Liefs Eline & Marith



13 opmerkingen:

  1. Ziet er heerlijk uit! Ik heb er geen producten van, maar mocht een keer in de winkel zo'n handscrub proberen :)
    Liefs, Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er heel goed uit!
    hou van revieuws van producten

    New outfit post - All beige
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt me een fijn product! die hand crème heb ik ook, die is echt super! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er alleen al lekker uit! heb nog nooit iets van Sabon gehad, of er binnen geweest eigenlijk :O

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De scrub heb ik ook, heer-lijk!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me heerlijk! ik vind de tube júist leuk omdat het een tube is.. haha!
    Liefss xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne review met goede foto's! Ik mis alleen wel de prijzen.. De verpakkingen zijn wel leuk, bij de handcréme moest ik ook aan een tube verf denken, haha.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen