zondag 11 maart 2012

Outfits

Hi bloggers,
Vandaag even een artikeltje van 2 outfits die ik deze week aan had. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden. Willen jullie weten hoe de outfits eruit zagen? Lees dan snel verder!

Dit is nummer 1:
Colbertje is van de H&M
Shirtje is van de Pull & Bear
Broek is van de Primark
Armbanden zijn van de New Look
Schoenen zijn van een speciaal zaakje voor kleine maatjes


Dit is nummer 2:
Blousje is van de Primark
Hempje is van de H&m
Tregging is van de Pieces
Armbanden van verschillende winkels
Horloge is van de New Look
Strikring hebben we zelf gemaak (zie ander artikel)
Schoenen zijn van een speciaal zaakje voor kleine maatjes


Wat vonden jullie van de outfits?

Liefs Marith & Eline,

15 opmerkingen:

  1. leuk!! dat shirtje bij de eerste outfit is echt schattig. ken dat merk helemaal niet eigenlijk.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfits! het jasje van de eerste en blousje van de tweede zijn mooi : D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfits, vooral de eerste vind ik erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waauw! Ik vind ze allebei echt heel leuk! Leuke stijl heb je! En wat een leuke schoentjes en blouse! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk =]! Die blazer doet mij denken aan de blazer die ikzelf ook heb =]!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi!
    de blouse van je tweede outfit vind ik echt prachtig x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waauw leuke outfits vooral die 2e.
    leuke blog & posts ook hihi
    liefs, denice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, echt leuke outfits!
    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nice!!! leuke blog by the way. I,m a follower now.
    Neem eens een kijkje op die van mij. If you like you can follow.

    xxx Maruscha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfits, die sleehakken zijn prachtig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen