maandag 26 maart 2012

New stuff

Hi bloggers,
afgelopen zaterdag ben ik naar de stad geweest met een vriendin omdat het heerlijk weer was! Helaas was het daarom ook best druk in de winkels. Toch heb ik nog wat leuke dingetjes gevonden. Na het winkelen hadden we nog even op een terrasje in de zon gezeten. Ben je benieuwd wat ik heb gekocht? Lees snel verder!

We waren eerst voor mijn vriendin naar de Brittain geweest voor nieuwe Vans, ook deze zijn leuk om aan jullie te laten zien. De schoenen hebben een hele lichte kleur groen en zijn daarom super voor de zomer!

Daarna gingen we de kledingwinkels in en uit en uiteindelijk heb ik een leuk shirtje met vogeltjes bij de h&m gekocht. Ik had hem al in het boekje zien staan en toen moest ik hem hebben! Hij was maar €9.95,- en staat super leuk op een kort blauw broekje in de zomer. Hier zie je het shirtje.



Ook gingen we nog even naar de Kruidvat. Daar hebben we met de actie 2 voor €4,- bij Catrice ongeveer de kleur van mijn vriendin's nieuwe Vans gekocht. Hij heet 'Sold Out For Ever' en was nu dus maar €2,-. Hier zie je hem in het potje en op mijn nagels:


Als laatste heb ik nog een neutrale lipstick gekocht. Ik zocht deze al een tijdje maar kon nooit echt een mooie vinden. Deze vond ik mooi voor in de zomer, en ik ben ook nog van plan er eentje in het lichtroze te kopen. Deze  heet 'Coralize me' en was ook maar €2,-. Hier zie je mijn lippen met- en zonder lipstick en ook zie je de lipstick zelf.





Wat vinden jullie van onze aankopen? En hebben jullie zelf nog een wishlist?
Liefs Eline & Marith

14 opmerkingen:

  1. nice. vooral de nagellak


    xxx maruschka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes, dat shirt met de vogeltjes is echt leuk!
    xo'Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke aankoopjes! Dat lakje van Catrice heb ik ook, die is zo mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingetjes en wat een lange pink-nagel heb je!! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk shirtje en mooi lakje! Haha wat grappig ik ging even googlen voor nieuwe vans en vond die vans heel erg leuk op Zalando!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke aankoopjes, die lipstick is echt mooi!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke shoplog! Ik heb ook nog getwijfeld of ik dat shirtje van H&M zou kopen.. was bang dat het door zou schijnen:(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk! Ik was ook al opzoek naar nude lipstick! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haai! Erg leuk die vans,
    Zoek ze ook erg lang in maat 39 maar
    kan nergens vinden?
    Iemand een link waar ik ze kan kopen>

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het goed is staan ze op heel veel sites, misschien bij de men at work?
      wij hadden ze bij de brittain gekocht, die heeft ook een site, dus misschien kan je daar ook nog op kijken x

      Verwijderen