donderdag 16 februari 2012

Things we like

Hi bloggers,
Vandaag een artikeltje over dingen die we leuk vinden. Deze collage's hebben we de afgelopen tijd gemaakt (ook nog zomerse dingen) op polyvore, wat trouwens een hele handige site is. Zijn jullie benieuwd naar wat onze style de laatste tijd is? Lees dan snel verder!



Leuke dingetjes voor in het najaar:


En dit zijn wat inspiratiecollage's voor in het voorjaar:





Welke vinden jullie het leukst? En wat dragen jullie graag in het voorjaar en in het najaar?
Liefs, Eline & Marith

9 opmerkingen:

  1. Ons hotel zal ook echt mídden in de stad. Het heette NH Hotel Mitte. Die van jullie?

    Haha, even serieus! Jullie stijl is ook echt precies wat ik leuk vind! Ik vind echt alle collages super!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha die naam komt ons wel bekend voor! zou best is kunnen dat wij daar ook zaten.. & dankje hihi.
      liefs

      Verwijderen
  2. Wow I really like!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt!
    zo'n strik in je haar is vet
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de tweede outfit met het kleedje echt ongelofelijk mooi :)

    Liefs, Ayla

    Ik ben juist nieuw sinds vandaag, er staat dus nog niet zoveel op maar dat veranderd binnenkort! :) Het zou leuk zijn als je een kijkje nam, ik volg je!
    http://gorgeousmemories.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen