vrijdag 24 februari 2012

Shoplog: Amsterdam

Hi bloggers,
Sorry dat we even niks gepost hadden, maar we waren druk met carnaval en het uitrusten daarvan. Vandaag een post over ons dagje in Amsterdam, waar we gisteren waren. We hebben daar natuurlijk lekker geshopt. Willen jullie weten wat wij allemaal gekocht hebben? Lees dan snel verder!

Hier komen de aankoopjes van ons samen, sommige dingen hebben we allebei maar sommige ook niet: 

Een zwart topje met strik van de h&m 12,95,-


Een zwart glittervestje van de h&m €19,95,-


Een topje met print van de h&m €9,95,-

Een wit basichempje van de h&m (altijd handig) €4,95,-


Een gouden ketting met een appeltje eraan van de h&m €4,95,-

12 paar oorbellen van de h&m €4,95,-


Een blauw nagellakje van de h&m €3,95,-

Een heerlijk zacht grijs kussen van h&m home €15,-

Een venus maskertje van de douglas(van ons eerdere artikel) €0,95,-


Een witte stampy nagellak van essence €1,49,-


Een deo en een douchegel van bourjois actie 2 voor €4,-


Een nagellakmandje van de xenos €5,-


Een doorschijnend wit topje van de bershka €12,99,-

Een rood shirtje met pofmouwtjes van de bershka €4,99,- (sale)


Een bruine broek van de bershka €7,99,-(sale)


Een heerlijk zeepje van lush (100 gram) €5,-


Een wit topje met knoop van de sting €12,95,-

Een witte hoge rok van de sting €5,- (sale)


Een bordeaux rood basic hempje van de sting €5,- (sale)


'S avonds hebben we nog lekker gegeten in Amsterdam, en daarna gingen we weer naar huis.
Wat vonden jullie van onze aankoopjes? Gaan jullie wel eens naar Amsterdam?

Liefs Marith & Eline


16 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopen! Ik ben nog nooit in Amsterdam geweest. Iets te ver voor mij aangezien ik in Belgiƫ woon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, echt superleuke spulletjes.!
    vooral het zwarte topje van de h&m met strik vind ik erg leuk.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat eerste shirtje en dat topje van Bershka zijn erg leuk!
    Wat leuk dat jullie ook meedoen aan de winactie, thanks :)

    Liefs,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker leuke aankopen, krijg spontaan ook weer zin om te gaan winkelen & iloveA'dam ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ontzettend leuk! dat shirt met die strik wil ik oook, loveit! ik ga 21 april naar amsterdam; de beautygloss party!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat hebben jullie veel gekocht! Jullie kledingstijl is echt precies wat ik leuk vind. De gouden ketting met appel vind ik zooo cute!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige aankoopjes, dat shirtje met die strik van de H&M vond ik echt mooi heb echt spijt dat ik hem niet heb gekocht :(
    Ik volg je nu :)

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuke aankoopjes!
    ik ben pas ook in amsterdam geweest
    ♥ ♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw der zit echt leuke spullen tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die roosjes oorbellen zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jullie hebben goed geshopt!
    Vooral de eerste twee kledingstukken vind ik erg leuk!
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk!

    Je hebt een leuke blog, ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen