zondag 12 februari 2012

Review: Venus 'purifying mask'


Hi bloggers,
Vandaag schrijven we een review over 'purifying mask' van Venus. Willen jullie weten wat wij van dit maskertje vonden? Lees dan snel verder!

We hebben dit maskertje bij de Douglas gekocht voor maar €0,85,- per stuk, een koopje dus! Je kan ze ook online bestellen. Voordat we begonnen zorgden we eerst dat onze make-up eraf was en onze gezichten gereinigd waren. (Voor het maskertje:)


Daarna brachten we allebei het maskertje aan op ons gezicht, dit ging gemakkelijk want het maskertje smeerde heel fijn. Het is een witte vloeistof, en ziet er ook echt wit uit op je gezicht. Ook kwam er al een frisse, bloemachtige geur van het maskertje af. Toen het erop zat lieten we het maskertje 10 minuten opdrogen...


Na 10 minuten haalden we het maskertje eraf. Dat deden we met lauw water en een washandje. Hier zie je het resultaat:


Wij vonden het een heel fijn maskertje, het goede resultaat was duidelijk te merken: een zachte huid, onzuiverheden weg, schoon gevoel, gladde en minder rode huid. Kort samengevat vinden wij het een reinigend en verzorgend masker. Zeker een aanrader! 

Hebben jullie weleens een maskertje van Venus gebruikt en wat vonden jullie daarvan? Welke maskertjes vinden jullie fijn?

Liefs,
Eline & Marith

12 opmerkingen:

  1. Hij lijkt me erg fijn! Leuk review. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt mij een heel fijn maskertje! Die ga ik ook eens halen! Goede tip! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze lijken me super fijn,

    ik volg je ! volg je me terug? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, je ziet echt resultaat! Lijkt me zeker een fijn maskertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ziet inderdaad echt wel resultaat. En zeker voor die prijs lijkt het me een fijn masker! Misschien een stomme vraag, maar waarom heb je je ogen ervan afgesneden? Niet lullig bedoelt hoor!
    Bedankt voor de review, als ik bij de Douglas in de buurt ben, neem ik er zeker een paar mee.


    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een heerlijk masker. Dat hebben we gedaan omdat de plek van het meeste resultaat dan beter zichtbaar is hihi.
      liefs

      Verwijderen
  6. wat een goed resultaat zeg! ik ga deze zeker een keer proberen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb er nog nooit een geprobeerd maar klinkt erg goed!
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het afspoelen vind ik echt een ramp, gaat erg moeilijk.
    Zelf gebruik ik van Sabon de mudmask, erg fijn, beter resultaat en is makkelijk af te spoelen.

    BeantwoordenVerwijderen