zondag 12 februari 2012

Our style


Hi bloggers,
Wij hebben vandaag de kledingkast flink uitgeruimd. We hebben een aantal outfits aangedaan die wij regelmatig dragen. Ben je benieuwd wat we allemaal aangetrokken hebben? lees dan snel verder!



Voor een doordeweekse schooldag houden wij van truien en loszittende kleding. Dan bedoelen we niet de standaard truien, maar met bijvoorbeeld een glittertje erin. Hier de eerste paar outfits:

Naast die heerlijke warme truien dragen we ook vaak blousjes. Standaard witte, maar ook donkergroen vinden we erg mooi. Bij eigenlijk al onze outfits dragen we een tas, dat is een accesoire die wij niet kunnen missen. Dit zijn onze favoriete outfits met blousjes:


De "hoge rok", jullie kennen hem al van ons andere artikel hierover, en jullie weten al dat wij hier dol op zijn. Daarom ook nog 2 leuke combinaties met een zwarte hoge rok:


En ten slotte nog wat random outfitjes. In een gebreid vest zie je ons lopen deze winter, en daarnaast vallen ook de blazertjes bij ons in de smaak. Dit zijn de laatste:


Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Eline & Marith

12 opmerkingen:

  1. Ik vind 1, 9 en 11 het leukst! Maar het is allemaal mooi hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfits! Vind ze allemaal heel erg mooi. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfits. Ze zijn echt heel mooi!
    x

    p.s. willen jullie mij alsjeblieft volgen
    http://likefashionandmore.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat shirtje van outfit nr. 10 vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!! Ik vind alle outfits eigenlijk mooi! Vooral 2 & 9!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, jullie hebben echt een goede stijl! 3,4,10 en 14 zijn mijn favo's :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, geweldige style hebben jullie! ik ben er helemaal weg van :)
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super awesome!! Ik volg je nu, het zou leuk zijn als je me terug zou willen volgen!
    X

    www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen