dinsdag 14 februari 2012

Our purchases


Hi bloggers,
Vandaag hadden we zin om even lekker rond te kijken tussen de makeupjes, nagellakjes en andere verzorgingsproducten. Helaas waren we laat uit, dus konden we niet meer naar een leuke stad. Ondanks wij in een klein dorpje wonen waar ze niet echt veel winkels hebben, hebben we toch nog wat leuke dingetjes gekocht. Benieuwd wat? Lees snel verder!



We hebben in ons kleine vertrouwde dorpje een paar leuke winkeltjes zoals: kruidvat, hema, etos, coco (met accesoires), bonelle (met kleren van de veromoda) en dan houdt het wel zo'n beetje op. Het eerste wat we gekocht hebben is haarspray voor zacht haar van loreal paris. Benieuwd naar een review? laat het ons weten. Aangezien het 2e halve prijs was bij loreal, hadden we er beide maar meteen 2 genomen!



Vervolgens was het tijd voor de makeup! Carnaval komt er in brabant weer aan, en dat betekent volop feest. Daarvoor had ik nog een donkere, goedafgevende mascara nodig, et voilà, de 'Fabulous lash Xtra black' van miss sporty voldoet aan mijn eisen, en voor maar 3 euro is hij het proberen waard:


Ook een fijne oogpotlood had ik nog nodig. Mijn vriendin vertelde me dat die van catrice fijn was, dus besloot ik die te nemen. Ik heb gewoon een zwarte gekocht:

Naast oogmakeup moest ik ook nog een mooie lipgloss hebben. Ik zit in geldnood dus houdt ik het bij budgetproducten. Even rondkijken bij essence en uiteindelijk deze uitgekozen, 'bubblebabe nr. 14' van de XXXL shine collectie:


Toen door naar de coco om te kijken naar leuke sieraden, en we hebben een paar schattige ringetjes gevonden! Een schattig lichtroze strikje met nog 2 andere simpele ringetjes erbij:

En ten slotte de gift bag die je bij 2 producten van loreal paris kreeg. Toen ik het tasje kreeg was ik echt heel erg benieuwd wat er in zou zitten. Uiteindelijk keek ik er in en bleek het voornamelijk reclame te zijn. Ik mag nu een gratis DVD huren, er zat zoete popcorn in, een paar zwarte pantoffels, en 2 testertjes van loreal paris. Aah toch leuk als je zo'n tasje erbij krijgt vind ik!:



Wat vinden jullie van onze aankoopjes?
liefs, Eline & Marith

7 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen!
    Die richt is super schattig (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige ringetjes! En de mascara lijkt me fijn.

    P.S. ik heb een give-away op mijn blog, misschien lijkt het je/jullie leuk om mee te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel hihi, jaa tuurlijk doen wij mee! :)
      liefs,

      Verwijderen
  3. Die ringen zijn echt te schattig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke aankoopjes!
    zo'n kleine makeup aankopen
    kunnen mij ook altijd blij maken!
    ik volg jullie :)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen