donderdag 9 februari 2012

Nailart English flag


Hi bloggers,
Vandaag de beloofde nailart! Wij houden beide erg van het lakken van onze nagels, we hebben ook veel potjes nagellak in huis. Deze week hebben we een artikel over een 'American flag' broekje gepost. We dachten aan vlaggen en zo kwamen we op het idee om de Engelse vlag op onze nagels te maken! Ben je benieuwd hoe we het gedaan hebben? Lees dan snel verder!



Voor de Engelse vlag heb je rood, blauw en witte nagellak nodig. Het is het makkelijkst als je een witte en rode tip painter hebt. Helaas hebben wij hem alleen in het wit, maar ben na deze nailart zeker van plan ook een rode te kopen! Aangezien je daardoor een mooier resultaat krijgt. Deze nagellakjes zijn van essence en catrice, lekker goedkoop en heel erg fijn!


Begin met het blauw lakken van je nagels. Gebruik niet te veel nagellak, dan zie je namelijk de rode kleur die er daarna over heen komt niet goed meer.


Pak hierna een voorbeeld van de Engelse vlag erbij en ga de witte streepjes trekken, met een tip painter gaat dit heel goed.


Als de streepjes erop zitten moet je het tussen de streepjes gaan inkleuren met rood. Helaas heb ik geen rode tip painter dus heb ik een sat├ęprikker gebruikt. Dit lukt ook goed alleen denk ik dat het resultaat met een tip painter mooier is. Wanneer je alle binnenkantjes hebt ingekleurd ben je al klaar met de vlag en krijg je dit als resultaat!;


Als je niet veel geduld hebt om te wachten tot het droog is, kan je er een druppeltje 'express dry drops' van essence op doen. Daardoor droogt het sneller. (zie het plaatje bij met nagellakjes)

Wat vinden jullie ervan?
liefs, Eline & Marith




5 opmerkingen:

  1. Wat is het resultaat leuk geworden! Ik lak liever mijn nagels is een kleur want ik heb al weinig geduld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan! Ik kan daar zelf helemaal niks van maar ik vind het wel altijd leuk om te doen!
    En bedankt voor het volgen!! Ik heb jullie meteen terug gevolgd!
    Kusjes Noah
    www.Daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Great post!!!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk geworden!
    Ik heb deze nail-art zelf ook al eens geprobeerd maar ik vind die van jullie beter gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie heel mooi, erg netjes gedaan. Ik heb altijd ruzie met de tippainter dus ik doe het met een sateprikker. Dit is een leuke nail-art om een keer na te maken. Thanks voor de inspi!

    BeantwoordenVerwijderen