zondag 26 februari 2012

m&m sample


Hi bloggers
Gisteren kwam ik na lang uitslapen slaperig naar beneden, en wat zag ik daar op de deurmat liggen? een pakketje, voor mij! Ik had geen idee wat erin zat omdat ik al was vergeten dat ik hem besteld had. En wat bleek? Een heerlijke sample van m&m's intense! Lees verder voor de uitleg en verdere foto's!
Ik maakte het pakketje open en zag dit:


Ik wist nu meteen wat het was en vond het heeeeerlijk. Een lekkere pure chocolade smaak met pinda's erin. Wil jij ook zo'n sample van m&m's thuisgestuurd krijgen? Kijk dan op de facebook van m&m's of klik op deze link: http://www.facebook.com/mms.nederland?sk=app_213723705336913
Vul je gegevens in, en binnen 2 weken ligt er ook zo'n heerlijk zakje m&m's op jou deurmat! Wij vonden het leuk om uit te proberen en hebben heerlijk gesmuld van dit proefzakje.



Gaan jullie hem ook uitproberen? Wij vonden ze in ieder geval heerlijk!
Liefs Eline & Marith


10 opmerkingen:

  1. Haha die heb ik 1 week geleden ook binnen gekregen!
    Alleen ik ben niet zo van de puur.

    Liefs Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem een tijdje geleden besteld, maar hij is er nog niet hihi.
    Ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb 'm ook! ik vind ze niet zo lekker, ik hou niet zo van m&m's dus ik heb ze aan m'n zusje gegeven (:
    Ik volg je nu, volg je terug?

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Slimme zet om je adres op het internet te gooien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor de tip, ik had er zelf niet opgelet!x

      Verwijderen
  5. Ik heb hem ook aangevraagd! Dank je wel voor de tip!:)

    BeantwoordenVerwijderen